sobota, 4 marca 2017

195. NOWOŚCI Z H&M - Biustonosze bandeau

Hej! :) Dziś chcę pokazać jakie śliczne topy/ staniki upolowałam w H&M na wyprzedaży. 2 szt za 20 zł, zastanawiałam się nad rozmiarem i dobrze, że wzięłam M a nie S bo są dopasowane :) W zestawie był uroczy stanik w kwiatuszki ( już je widzę latem z prześwitującymi lub luźnymi bluzkami :) i seksowny blady róż z koronką :) Nie wiem do końca jak to się fachowo nazywa- jak ktoś wie to pisać!


 






staniki - H&M 
spodnie - H&M tutaj klik 
bransoletki - CCC
piórka do włosów - Takko fashion
lampa - ikea tutaj klik



💕















__________________________________________________________________
Przypominam też o trwającym na moim blogu rozdaniu!!






20 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądają:)
    Podoba mi się odkryty latem brzuszek jednak ja nie czuję się komfortowo ze wzgledu na moje po ciążowe ciało... ale Ty Madziu wyglądasz fajnie w każdej Twojej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz , świetna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że do nie jednej stylizacji świetnie by się prezentowały! ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te niby biustonosze. Świetne będą na lato, do sukienek czy bluzek bez ramion, np do hiszpanek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten w kwiatki!
    Madziu masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie na duży biust te topy.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te staniczki ale ja jakoś nie lubię takich:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne topy ;)
    Zapraszam do siebie:http://purpurowyksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też jakiś taki bandeau mam,ale nie noszę wcale

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety na mój duży biust raczej nie pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają i gdybym miała niewielkich gabarytów biust na pewno skorzystałabym! niestety u mnie nie ma szans.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)