poniedziałek, 31 sierpnia 2015

67. SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY DO WŁOSÓW HEAD&SHOULDERS sports fresh

Kolejna miła próbka od www.everydayme.pl ! Na co dzień myję włosy tylko szamponem Head&shoulders, więc ta paczuszka była bardzo miłym zaskoczeniem.



MOJA OPINIA: Próbka szamponu sprawdziła się bardzo dobrze. Konsystencja klasyczna, jak dla szamponu, zapach delikatny, przyjemny, wcale nie męski czego się obawiałam. Ta saszetka starczyła mi na dwa razy. Dobrze się pieni, łatwo go spłukać. Włosy po umyciu są gładkie, po wysuszeniu nie puszą się, łatwo je rozczesać i są świeże 4 dni, ale piątego dnia nie są aż tak tragiczne, można użyć suchego szamponu i będą ok. Jeśli chodzi o przeciwłupieżowość, doskonale się sprawdza! Polecam dla kobiet i dla mężczyzn!


14 komentarzy:

  1. mój mąż ma próbki tego szamponu i regularnie używa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba musze wyprobowac :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam szampony H&S miałam już chyba wszystkie rodzaje, nawet męski przetestowałam:D
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używam tego szamponu, ale ogólnie słyszałam dobre opinie ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię wersję cytrynową :) muszę ten jeszcze wypróbować ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię tych szamponów, moja skóra głowy po nich jest cała w łupieżu! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam okazji używać tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako posiadaczka nie tylko długich włosów, ale i łupieżu obawiałam się, że szampon, skoro jest leczniczy, będzie splątywał mi kosmyki. Wydawało mi się także, że trzeba będzie zużyć co najmniej jedną butelkę, by płatki łupieżu zniknęły. Jestem zaskoczona nowatorstwem tego szamponu. Nie dość, że ładnie pachnie, odżywczo działa, to jeszcze działa szybko i skutecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)